onsdag 25. november 2015

intervju og en haug med bøker

Foto Helge Ottesen for Varden
Dagen før lanseringen (lørdag 21. november 2015) måtte jeg innom på trykkeriet og ta med meg en god bunke med bøker. Jeg skal love deg at bilen var fullastet, og ikke bare med bøker. En hel haug med kofter ble også med, samt en strikker og en modell som hoppet inn på veien ;O) Men mellom pakking og stabling i bilen opp på trykkeriet, tok jeg en prat med en journalist fra Varden. Han laget en fin sak om Kofteboken 2 som stod på trykk i Varden den lørdagen vi befant oss i Flekkefjord. 

Den nettbaserte utgaven finner du HER.  (Abonnent.)

Jeg kan også fortelle at lanseringsdagen ble en høydare for oss! Jeg har tatt bilder, og skal sporenstreks sette meg ned og lage en liten kavalkade her. Neste innlegg blir altså fra lanseringshelgen på sørlandet. 

1 kommentar:

  1. Oh wow, that looks awesome! Good luck with the book sales!! :) Will the book be translated into English or German by any chance?!

    Take care
    Anne
    Crochet Between Worlds

    SvarSlett